Распоред                    О нама               Честа питања             Контакт

ЈКП "Хигијена" Панчево
Цара Лазара 57
Тел. 013 / 327 000

Радно време

Питања - одношење отпада

Питања - рекламације

РАДНО ВРЕМЕ СЛУЖБЕ НАПЛАТЕ

 

РАЧУНИ СЕ МОГУ ПЛАТИТИ У ДИРЕКЦИЈИ, ЦАРА ЛАЗАРА 57 У ОДЕЉЕЊУ НАПЛАТЕ ОД 7 ДО 15 ЧАСОВА, У ДИМИТРИЈА ТУЦОВИЋА 5, СВАКОГ ДАНА ОД 7 ДО 19 , А СУБОТОМ ОД 7 ДО 14 САТИ.

 

У НАМЕРИ ДА ВЕЛИКОМ БРОЈУ НАШИХ КОРИСНИКА СА ТЕРИТОРИЈЕ МЗ ,,МЛАДОСТ“ ОМОГУЋИМО ШТО КОНФОРНИЈЕ ПЛАЋАЊЕ РАЧУНА У ПРОСТОРИЈАМА ПАУКА ПРЕКО НАДВОЖЊАКА ПРОДУЖЕН ЈЕ РАД БЛАГАЈНЕ, ТАКО ДА РАЧУНЕ МОГУ ПЛАТИТИ СВАКОГ ДАНА ОД 7 ДО 21, А СУБОТОМ И НЕДЕЉОМ ОД 8 ДО 14 ЧАСОВА.

 

РАДНО ВРЕМЕ СЛУЖБЕ РЕКЛАМАЦИЈА

 

У ДИРЕКЦИЈИ, У ЦАРА ЛАЗАРА 57 СВАКОГ РАДНОГ ДАНА ОД 7 ДО 15 ЧАСОВА.

У ДИМИТРИЈА ТУЦОВИЋА 5 У ПРОСТОРИЈАМА ,,ПАРКИНГ СЕРВИСА“ СВАКОГ РАДНОГ ДАНА ОД 7 ДО 15 ЧАСОВА, И У ПРОСРИЈАМА ,,ПАРКИНГ СЕРВИСА“ (НОВОСЕЉАНСКИ ПУТ ) ОД 7 ДО 15.

 

КОРИСТИМО ПРИЛИКУ ДА ГРАЂАНЕ ПАНЧЕВА ПОДСЕТИМО ДА СУ ПО АКТУЕЛНОЈ ГРАДСКОЈ ОДЛУЦИ ДУЖНИ ДА СВАКУ ПРОМЕНУ У СТАМБЕНОМ ИЛИ ПОСЛОВНОМ ПРОСТОРУ ПРИЈАВЕ НА НЕКОМ ОД НАВЕДЕНИХ ШАЛТЕРА ЈКП,, ХИГИЈЕНА“ ПАНЧЕВО.

 

ИЗНАЈМЉИВАЊЕ КОНТЕЈНЕРА ЗА КАБАСТИ ОТПАД?

Сва правна и физичка лица могу изнајмити контејнер од 5м³ за крупан и грађевински отпад, по утврђеном ценовнику.

Потребно је да се обрате Служби ,, Изношење смећа“ на телефон 013/ 310-203, 310- 931, 317-266 како би се уговорио термин. Контејнер се поставља на договорену локацију и уговара се динамика пражњења и одношења отпада.

 

ПРИЈАВЉИВАЊЕ ДИВЉИХ ДЕПОНИЈА?

Постојање дивље депоније мора се пријавити Комуналној инспекцији града Панчева.

Радници ЈКП „Хигијена“ Панчево уклањају дивљу депонију тек кад им то наложи Комунална инспекција.

 

УГОВОРИ О ЧИШЋЕЊУ СА ОРГАНИЗАТОРИМА ЈАВНИХ МАНИФЕСТАЦИЈА И ЗАКУПЦИМА ЛЕТЊИХ И ЗИМСКИХ БАШТА?

Процедура ангажовања ЈКП „Хигијена“ на вршењу услуге чишћења и уређења јавних површина приликом одржавања јавних манифестација важи за сва правна лица и удружења грађана који су организатори јавних манифестација у Панчеву. Такође, процедура ангажовања важи и за закупце површина на којима се налазе летње и зимске баште.

Да би прибавили потребан Уговор, правна лица и удружења грађана морају да упуте захтев ЈКП „Хигијена“ Панчево. Након тога, ЈКП „Хигијена“ Панчево ће или донети одлуку да у виду спонзорства обави посао или извршене услуге наплати по важећем ценовнику.

 

УКЛАЊАЊЕ УГИНУЛИХ ЖИВОТИЊА?

Уколико грађани уоче на коловозима прегажене животиње или се деси да им у домаћинствима угину домаће животиње и кућни љубимци, треба да се јаве Служби ,, Зоохигијене“ на број телефона 013/ 352-148.

 

КОЈЕ СУ ОБАВЕЗЕ ПРАВНИХ ЛИЦА И УСЛУГА ОДНОШЕЊА СМЕЋА?

Потребно је да правно лице донесе на увид решење о регистрацији предузећа или извод из Агенције за привредне регистре, на основу којег ће правно лице бити сврстано у систем одношења и депоновања смећа. Такође, биће утврђено на који ће се начин обрачунати накнада за услугу ЈКП „Хигијена“.

Правна лица су дужна да обезбеде посуду за одлагање отпада.

За ванредне послове, потребно је склопити посебан уговор на основу ценовника за те услуге.

 

КОЈЕ СУ ОБАВЕЗЕ ЈКП „ХИГИЈЕНА“ У ЗИМСКОМ ПЕРИОДУ?

Рад Зимске службе ЈКП „Хигијена“ дефинисан је Програмом који јасно прописује све активности. Зимска служба уклања снег са одређених пешачких прелаза, пешачких стаза, тротоара, тргова и платоа. Обавља и послове посипања соли по наведеним површинама, као и редовно пражњење корпи за отпадке са јавних површина.

 

КОЈЕ СУ ДУЖНОСТИ СТАНАРА ТЈ. ВЛАСНИКА ОБЈЕКАТА КАДА ЈЕ У ПИТАЊУ УКЛАЊАЊЕ СНЕГА?

Према Одлуци о уређењу града, обавеза грађана и правних лица је уклањање снега и леда са улица и тротоара који нису обухваћени Програмом рада Зимске службе. Они су у обавези да очисте снег и лед испред својих улаза. Такође, дужни су да уклањају снег и лед са крова, ако представља опасност за пролазнике или саму зграду.

 

КАКО ГРАЂАНИ МОГУ ПОМОЋИ?

• Издвојте мало времена и у свом домаћинству одвојите пет амбалажу, стакло, лименке, картон од осталог смећа.

• Смањите габарите отпада колико год је то могуће. Пре одлагања у канту савијте кутије, спљоштите ПЕТ амбалажу, лименке.

• Селектовано смеће можете предати у Рециклжном цетру у Валсинској 1(код Родића) или га одлабати у секо кесе које можете добити од ,,Хигијене“ и изности га испред својих кућа у дане кад се односи смеће.

• Поклопац канте и контејнера увек држите затворен, тако да не кисну.

• Продужите век контејнерима тако што у њих не бацате, шут, стари намештај, а посебно не врео пепео.

 

РЕКЛАМАЦИЈЕ У ВЕЗИ ПЛАЋАЊА УСЛУГА :

 

Рекламације на рачуне извршене услуге ЈКП „Хигијена“ грађани могу пријавити на телефон 013/ 327-000 или доћи лично у Служби рекламација у Цара Лазара 57, сваког радног дана од 7 до 15 часова или у Димитрија Туцовића сваког радног дана од 7 до 15 часова.

 

Корисници услуга из категорије – предузећа и установе уколико имају рекламацију, треба да се обрате на број телефона 013/327-000 лок. 101.

 

Корисници услуга који су тужени или опоменути због нередовног плаћања услуга, могу да се обрате на број телефона 013/327-000 локал 121.

 

01. Да ли је могуће привремено се ослободити плаћања услуга ЈКП Хигијене (изношења и депоновања смећа)?

 

- Јесте, под условом да власник објекта (куће, стана или локала) донесе рачун за електричну енергију, за последњи месец, на коме се види потрошња енергије у киловатима. Ако је потрошња мања од 50кW за приватна домаћинства, тј. 100кW за привредне објекте, корисник се ослобађа плаћања услуга изношења и депоновања смећа на период од 6 месеци.

Детаље можете погледати у градској ОДЛУЦИ.

 

Пример потребне документације:

- рачун електродистрибуције са потрошњом до 50кW:

 

 

          

(кликните за већу слику)

 

02. Који су документи потребни за промену имена корисника услуга, тј. промену власника објекта?

 

- Купопродајни уговор, уговор о поклону или наследству, као и обавезна копија личне карте новог власника

 

 

03. Да ли је могуће измиривати дугове на више месечних рата?

 

- СВИ КОЈИ ИМАЈУ ВЕЋА ДУГОВАЊА ПРЕМА НАШОЈ КУЋИ ДА МОГУ ИСКОРИСТИТИ ПОВОЉНОСТ СКЛАПАЊА УГОВОРА И ДУГ ОТПЛАТИТИ НА ШЕСТ МЕСЕЧНИХ РАТА, УЗ УСЛОВ ДА РАТА НЕ МОЖЕ БИТИ МАЊА ОД 1.ООО ДИНАРА.

 

ЈОШ ЈЕДНОМ АПЕЛУЈЕМО НА КОРИСНИКЕ НАШИХ УСЛУГА ДА РЕДОВНО ИЗМИРУЈУ СВОЈА ДУГОВАЊА.